مدیرکل روابط عمومی استان یزد مطرح کرد؛
بی توجهی نسبت به پیوست‌های رسانه‌ای و فرهنگی در زمینه اقتصاد

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استان یزد درجلسه کارگروه رسانه در اقتصاد مقاومتی گفت: جلسه کارگروه رسانه در اقتصاد مقاومتی به ابتکار اداره کل روابط عمومی استانداری و مشارکت دستگاه‌های مختلف در حوزه اقتصاد و استان به صورت ماهانه تشکیل شده  و روابط عمومی‌های این دستگاه‌ها نیز در این جلسات به صورت منظم شرکت می‌کنند.

صالحی افزود: در این جلسه دو طرح اقتصادی مشوق کارفرمایان و طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی مورد بحث قرار گرفت که به نظر به درستی این دو طرح اطلاع رسانی نشده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود قدم‌هایی در مسیر اشتغالزایی استان برداشته و جامعه روابط عمومی‌های استان نیز وظیفه خود را در این حوزه به خوبی انجام دهند.

مدیرکل روابط عمومی استان یزد همچنین به مصوبات این کارگروه اشاره کرد و افزود:در این جلسه مقرر شد یک ارتباطی بین دانشگاه و حوزه‌های اقتصادی به ویژه اداره تعاون، کارو رفاه اجتماعی برقرار  تا طرح این حوزه به درستی به دانشجویان و فارغ التحصیلان اطلاع رسانی شود.

صالحی گفت:  ارائه مصوبات این جلسه به کارگروه اقتصاد مقاومتی  و تصمیمیات لازم برای تاثیر رسانه‌ها ازدیگر اقدامات  این جلسه  بود.

انتهای پیام/ی

نسبت به پیوست‌های رسانه‌ای و فرهنگی در زمینه اقتصاد توجهی نشده است