فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد
بازداشت دو سارق در طرح امنیت محله محور در یاسوج

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ، سرهنگ   علی کرم بازیان ضمن تشریح این خبر گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان یاسوجی در محدوده های بلهزار و مرکز شهر، در خصوص سرقت های متعدد لوازم داخلی خودرو، پرونده هایی در کلانتری های ۱۲ گلستان و ۱۳ مادوان محله های مذکور تشکیل و تیم های عملیاتی با هماهنگی های صورت گرفته برای دستگیری متهم یا متهمان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد افزود: طی بررسی های انجام شده مشخص شد که تمامی سرقت ها از سوی دو سارق حرفه ای صورت می گیرد و این سارقان علیرغم این که با هم فعالیت مجرمانه دارند، در دو پاتوق و مخفیگاه جداگانه مخفی می شوند.

سرهنگ بازیان تصریح کرد: با به دست آمدن مشخصات متهمان و همچنین مخفیگاه آنها طی هماهنگی های انجام شده مقرر شد دو مرحله عملیات انتظامی هر دو را دستگیر کنند.

وی اظهار داشت: به این ترتیب ضمن هماهنگی با مرجع قضایی و کسب دستور بازداشت متهمان و بازرسی مخفیگاهشان، ماموران کلانتری های ۱۲ گلستان و ۱۳ مادوان طی دو عملیات جداگانه این دو سارق حرفه ای را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: هر دو متهم در بازجویی ها به بیش از ۱۳ فقره سرقت اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شدند.