تکریم 132 بیمار صعب العلاج در آیین مهرورزی رضوی

تکریم 132 بیمار صعب العلاج در آینن مهرورزی رضویبه گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  همزمان با میلاد مسعود امام حسن عسکری (علیه السلام) مراسم معنوی تکریم بیماران تحت عنوان : آیین مهرورزی رضوی به همت این نمایندگی و با مشارکت موسسه خیریه امدادگران عاشورا در روز یکشنبه ۹۷/۹/۲۵ با حضور جمعی از بیماران خاص و خانواده های آنان در محل سالن اجتماعات کانون بسیج کرمانشاه برگزار شد.

 حجت الاسلام فاضلی مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان کرمانشاه با تقدیر از خدمات ارزشمند و معنوی نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه و موسسه خیریه امدادگران عاشورا وی با اشاره به جایگاه رفیع اهلبیت عصمت و طهارت تمسک جستن به این خاندان پاک و گرانقدر را راهگشای گرفتاریها دانست.


 حسن موحد نماینده آستان قدس رضوی استان کرمانشاه  گفت : روح گرانقدر و ملکوتی انسان که نشات گرفته از حق تعالی می باشد انسان را همیشه هدایت و تسلیم به امر و حکمت الهی میکند انسان راضی به رضای حق تعالی با مشکلات فراروی خود منطقی برخورد کند و خود را به حکمت الهیمی سپارد.


 وی  افزود : همه ما وظیفه داریم به تاسی از امام رئوف و مهربانی امام رضا (ع) نسبت به هم مهربان و مهر ورزی داشته باشیم  و از وجود منبع عظیم خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام بهره مند شویم و در گرفتاریها و مشکلات دست توسل به دامن این عزیزان بزنیم.


 گفتنی است در بخش پایانی این مراسم  با حضور حسن موحد نماینده آستان قدس رضوی استان کرمانشاه ، ابراهیم منش مدیر عامل موسسه خیریه امدادگران عاشورا و  محمدی خادم کانون خادمیاران رضوی سلامت از ۱۳۲ نفر از بیماران صعب العلاج شرکت کننده با اهدای هدیه و تبرکات مورد تکریم و تقدیر قرار گرفتند.
 
انتهای پیام/ز

 

132 بیمار صعب العلاج تکریم شدند