استاندار زنجان بر ضرورت اجرای طرح برندسازی شهری در زنجان تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیتهای بالای استان، پتانسیل کافی برای برندسازی شهری در زنجان وجود دارد.

به گزارش
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، فتح اله حقیقی
استاندار زنجان در جلسه بررسی و تعیین برند شهری زنجان، به سابقه تاریخی و ظرفیتهای بالای استان زنجان در حوزههای مختلف اشاره کرد و گفت: برندسازی باید قالب عملیاتی به خود بگیرد و با آینده نگری و برنامه ریزی، برندها و المانهای شهری مناسبی در زنجان طراحی و نصب شود.
وی با تاکید بر ضرورت اجرای پروژههای دارای اولویت در استان زنجان، خاطر نشان کرد: باید با اولویت بندی پروژه ها، از هدر رفتن منابع و سرمایههای محدود جلوگیری شود و مواردی که برای استان کارکرد بیشتری دارد اجرا شوند.
نماینده عالی دولت در استان، ادامه داد: ۳۹ پروژه مهم و دارای اولویت برای استان زنجان تعریف شده که در تلاش برای اتمام و بهره برداری از آنها هستیم تا تحول اساسی در توسعه استان ایجاد شود.
استاندار زنجان در ادامه به ظرفیتهای مهم بخش خدمات به ویژه
حوزه گردشگری در زنجان اشاره کرد و گفت: باید بر توسعه بخش خدمات به ویژه بخش گردشگری در استان زنجان توجه ویژهای داشته باشیم.
مقام عالی اجرایی استان، از تهیه و راه اندازی ۱۰ اتوبوس گردشگری در زنجان جهت معرفی جاذبههای ویژه استان به گردشگران داخلی و خارجی خبر داد و افزود: با اجرای طرحهای جدید میتوان سهم بالای حوزه گردشگری در اشتغال و اقتصاد استان را احصاء نمود.
وی با بیان اینکه، تکمیل و راه اندازی شهرک برق و آی تی بدلیل تولید حدود ۷۰ درصد از لوازم برقی صنعتی و سنگین کشور در استان زنجان اهمیت بالایی دارد، ادامه داد: باید با اجرای طرحهای عملیاتی، دستاوردهای پژوهشی استان را به سمت رقابتهای اقتصادی و تولید ثروت در جامعه سوق دهیم.
انتهای پیام/ن
ضرورت اجرای طرح برندسازی شهری در زنجان