عملیات گازرسانی به ۱۶ روستای بویراحمد آغاز شد

عملیات گازرسانی به ۱۶ روستای بویراحمد آغاز شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ، پروژه گازرسانی به ۱۶ روستای دلی خمسیر شهرستان بویراحمد با اعتباری افزون بر ۳۳ میلیارد ریال با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

فرماندار شهرستان بویراحمد در این آئین گفت: قبل از انقلاب هیچ کدام از مناطق شهری و روستایی این شهرستان گازدار نبودند، ولی هم اکنون به میمنت انقلاب ۵ شهر و ۲۸۰ روستا از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

شاهرخ کناری گازرسانی و احداث جاده از دغدغه‌های به حق مردم روستا‌های دلی خمسیر بوده است، افزود: امیدوارم بزودی با نگاه ویژه استاندار در زمینه ترک تشریفات مناقصه و انتخاب پیمانکار شاهد آغاز عملیات اجرایی احداث جاده این روستا‌ها باشیم.
وی عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌زودی عملیات اجرایی گازرسانی به روستا‌های تنگ سرخ و گنجگون آغاز می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان بویراحمد با بیان اینکه با افتتاح گازرسانی به ۱۶ روستای دلی خمسیر تعداد روستا‌های گازدار شهرستان به ۲۹۶ روستا می‌رسد، ادامه داد: امیدوارم این پروژه در ۶ ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/غ

گاز رسانی به روستا های بویراحمد