‍ فرماندار هرسین
دستاورد‌های انقلاب باید به نسل های آینده منتقل شود

دستاورد‌های انقلاب باید به نسل های آینده منتقل شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین  از اطلاع رسانی خدمات چهل ساله انقلاب بعنوان مهمترین وظیفه مسئولین در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی اتحاد و انسجام را برای هموطنان و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورد.

 وی بیان داشت: در حال یک جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم، آمریکا، اسرائیل و کشور‌های مرتجع عرب با ریال‌های سعودی ریشه‌های اقتصادی و منابع درآمدی کشور را هدف گرفته اند و بدنبال نا امید کردن مردم هستند و برای مقابله با آنان و جنگ رسانه‌ای آنان باید اول از خود شروع کنیم و عملا و جهادگرانه از مقام معظم رهبری پیروی نماییم.

 شاه آبادی بیان داشت: از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اداره امور کشور بدست مردم است نباید از جنگ رسانه‌ای دشمنان غافل باشیم، باید با پیوند نسل‌ها و آگاه سازی در مدارس با آنان مقابله کنیم.

وی  ادامه داد: دلسوزان و تربیت شدگان مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری باید دغدغه حفظ دستاورد‌های نظام و انتقال آن به نسل‌های جدید را داشته باشند.

فرماندار هرسین بیان کرد: در اوائل انقلاب گروهک‌های معاند نظام با ترفند‌های گوناگون و ناجوانمردانه سعی در نابودی اتحاد و انسجام مردم داشتند که جنگ تحمیلی شروع شد، همه قلب‌ها برای امام می‌تپید و هر کس در هر جایگاهی برای دفاع از کشور بپاخواست و با خون شهدا کشور و اتحاد مان حفظ شد.

 حجت الاسلام اجرایی امام جمعه هرسین اظهار داشت: خداوند را شاکریم از اینکه اسلام در زمان ما قدرت پیدا کرده و دشمنان از قدرت آن هراس دارنددشمنان در تلاش هستند مردم را نا امید کنند و وظیفه ما و مسئولین تزریق امید به جامعه است.


 امام جمعه هرسین عنوان کرد: علیرغم تحریم‌هایی که به گفته دشمنان در تاریخ بی سابقه بوده است در زمینه‌های مختلف علمی، دانش هسته‌ای، پزشکی، صنعتی، نانو، کشاورزی  در رتبه‌های نخستین جهانی قرار داریم و رشد معجزه گونه‌ای داشته ایم.

 اجرایی ادامه داد: نسل‌های جدید باید بفهمند این رشد و ترقی را مدیون انقلاب هستیم و دیگر همانند رژیم گذشته وارد کننده علم و دانش و کوچکترین نیاز‌های کشور نیستیم.

 امام جمعه هرسین در پایان سخنانش بر اطلاع رسانی خدمات چهل ساله انقلاب به مردم و نسل‌های جدید توسط مسئولین تاکید کرد و از مسئولین خواست با حضور در مدارس و مساجد و نصب بیلبورد در سطح شهر خدمات چهل ساله انقلاب را اطلاع رسانی نمایند.

انتهای  پیام/ز