بودجه پیشنهادی شهرداری محمدیه تقدیم شورا شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مریم نخستین شهردار محمدیه در جلسه شورای اسلامی این شهر گفت: بودجه پیشنهادی سال ۹۸ این شهرداری به مبلغ ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بسته شده که از این مبلغ حدود ۶۸.۸ درصد به بخش عمرانی و ۳۱.۵ درصد به هزینه‌های جاری اختصاص داده شده است.

نخستین افزود: از این مبلغ ۲۱ میلیارد و۷۰۰ میلیون تومان جاری، ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در بخش اداری و ۱۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در بخش خدمات شهری پیش بینی شده است.

*پروژه‌های عمرانی در شهر عادلانه اجرا می‌شود

شهردار محمدیه افزود: پروژه‌های عمرانی بر اساس عدالت محوری تعریف شده و اکثر آن‌ها در سال ۹۷ در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) افتتاح می‌شود و همان روز نیز پروژه‌هایی که برای سال ۹۸ تهیه شده است کلنگ زنی خواهد شد.

نخستین بیان کرد: دراجرای پروژه‌های عمرانی بیشتر به مسائل اساسی و اصولی شهر توجه شده است و تلاش کرده ایم عدالت اجتماعی در همه نقاط شهر رعایت شده و پروژه‌ها در همه جا اجرایی شود.

وی گفت:چند پروژه اساسی و مورد نیاز شهری که برای سال آینده در بودجه دیده شده احداث پل امام علی (ع)، احداث جاده دسترسی مهرگان به قزوین و پروژه پارک درون شهری و همچنین پارک بانوان در مهرگان است.

علی کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم در این جلسه اظهارداشت: پروژه‌های خوبی در آینده نزدیک در این شهر به بهره برداری خواهد رسید و با تلاش شهردار محمدیه و دیگر همکاران پرتلاش در شورای اسلامی شهر با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی مردم میزان عوارض را تعیین خواهیم کرد.

وی بیان کرد: در افزایش تعرفه‌ها به درآمد‌های مردم توجه شده و در نهایت شورا به این نتیجه رسیده که در بخشی از تعرفه‌های عوارض شهرداری که به زندگی مردم و اصناف ارتباط دارد افزایشی نداشته باشیم، ولی در بخش‌های پردرآمد و مناطقی که تولید زباله و ساخت و ساز‌ها زیاد است تا ۲۰ درصد افزایش را پیش بینی کرده ایم.

انتهای پیام/ک

بودجه پیشنهادی سال ۹۸ محمدیه ۶۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بسته شده است