نمایشگاه چلچراغ در اردکان گشایش یافت

نمایشگاه چلچراغ در اردکان گشایش یافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، جشنواره چلچراغ به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب  اسلامی و با نمایش ۴۰ عکس از سید علی اکبر کلاهدوزان با موضوعات انقلاب،۴۰ اثر نقاشی، کتابخوانی، مسابقات ورزشی و اوریگامی به صورت انفرادی و خانوادگی و با همت فرمانداری شهرستان اردکان در بافت تاریخی خانه آیت الله خاتمی و سنایی گشایش یافت.

هادی مقیمی فرماندار شهرستان اردکان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: نمایشگاه چلچراغ با هدف زنده نگه داشتن و احیای هنر هنرمندان  افتتاح شده است.

وی افزود: در این جشنواره هنرمندان شهرستان اردکان با به نمایش گذاشتن هنر‌های دستی، آثار خطی و نقاشی روح هنر را زنده نگه می‌دارند.

مقیمی با اشاره به اینکه جشن‌های پیروزی انقلاب نباید مختص به دهه فجر باشد اظهار داشت: جشن‌های پیروزی انقلاب در شهرستان اردکان با برپایی جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها تا عید نو روز ادامه خواهد داشت.

وی گفت: برگزاری شب شعر انقلابی، نمایشگاه کتاب، صنایع دستی و تولیدات خانگی ، نمایشگاه آثار کودکان،سنجش سلامت کو دکان، غربالگری و گردش در بافت تاریخی، ارائه مشاوره‌های خانوادگی به صورت رایگان از برنامه‌های این نمایشگاه است.

لازم به ذکر است: این نمایشگاه  ۲۵ بهمن ماه در بافت تاریخی خانه آیت الله خاتمی و سنایی برای بازدید علاقمندان دایر است.

انتهای پیام/ی

افتتاح نمایشگاه چلچراغ در اردکان