مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی تاکید کرد:
باید در تلاش برای اخذ نمره قبولی از مردم بود
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در نشست آمادگی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نوروز۹۸ گفت: توسعه و کیفی سازی خدمات بویژه در ایام نوروز یکی از اولویت‌های مورد تاکید مسوولان رده بالای کشور است و باید با تمام قوا سعی در تحقق این مهم و اخذ نمره قبولی علی الخصوص از سوی مردم باشیم.

ارسلان شکری با اشاره به اهمیت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در توسعه گردشگری و ایمنی سفر‌های جاده‌ای افزود: بین این مجتمع‌ها و جایگاهداری تفاوت بسیاری وجود دارد و می‌بایست با رعایت تمامی جوانب کار از جمله نظافت، تامین زیرساخت‌های اقامه نماز، بهداشت رستوران، ارایه محصولات با کیفیت و‌همچنین تنوع در خدمات آنچه رسالت مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است قابل دستیابی شود.

وی هدف جذب حداکثری مسافر و گردشگر را نه به صورت شعاری بلکه بعنوان یک هدف و نقشه راهکارت تاکید قرار داد یادآور شد: آذربایجان غربی قابلیت تبدیل شدن به هاب لجستیکی کشور را دارد و ضرورت آن تامین زیرساخت‌های لازم از جمله مجتمع‌های خدماتی و رفاهی است.

این مقام مسول از افزایش بازرسی‌های محسوس و نامحسوس از این واحد‌های خدماتی و رفاهی جاده‌ای در ایام نوروزخبر داد و اظهار کرد: با تمام توان از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی فعال حمایت و با واحد‌هایی که شاخصه‌های مدنظر را رعایت نکنند برخوردار خواهد شد.

در ادامه این جلسه سرمایه گذاران مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در خصوص توسعه خدمات تبادل نظر کردند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری نشست آمادگی مجتمع‌های خدماتی و رفاهی برای استقبال از مسافران نوروز۹۸