برگزاری اولین جلسه ستاد ساماندهی جوانان مهاباد در سال ۹۸

مصطفی پور دبیر ستاد ساماندهی جوانان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: به مناسبت هفته جوان و ولادت حضرت علی اکبر (ع) اولین جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سال ۹۸ با حضور امام جمعه، فرمانده نیروی انتظامی و معاون برنامه ریزی فرمانداری، مسئولین ادارات و نهادها، تعدادی از اعضای فعال و نخبه در سالن جلسات فرمانداری مهاباد برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جلسه همزمان با سراسر کشور یک بار در ماه برگزار می‌شود افزود: برنامه‌ها حول محور هفته جوان است و راه حل مشکلات جوانان، ارائه نظرات و پیشنهادات توسط نخبه گان و ارائه برنامه ویژه هفته جوان در این جلسه اعلام شد.

مصطفی پور ادامه داد: برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه پیام نور ، همایش پیاده روی صبحگاهی و تجلیل از جوان جانباز نخبه، جشنواره نشاط و امید تحت عنوان شاد شیم، اردو‌های فرهنگی و گردشگری غار سهولان، تالاب کانی برازان، مسابقات کتاب خوانی، بازدید جوانان از یک نفر کار آفرین با همکاری اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ، برگزاری مسابقات مختلف ورزش و برگزاری کارگاه آموزشی و مهارت های زندگی از برنامه های مطرح شده در این جلسه بود.

صنعتی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری مهاباد نیز با تشکر و قدردانی از اعضای ستاد در خصوص همکاری و زحمات هریک از آن‌ها در سال گذشته بیان نمودند که برگزاری همایش نخبگان که در اواخر سال ۹۷ برگزار شد، اقدامی برجسته بشمار می‌آمد که با تلاش اعضا و همکاری بین آن‌ها صورت گرفت و جای تقدیر دارد و همچنین بیان کرد که این همایش در سال‌های آتی هم پس رفع کاستی‌ها، با قوت بیشتر و کیفیت بالاتر برگزار میشود.

وی همچنین گفت: از همین ابتدای سال ۹۸ باید طرح‌ها و برنامه‌های جامع خود را برای طول سال مشخص کنیم و نقشه راهی تنظیم شود تا بتوانیم در عملکرد‌ها و نتایج بهره مندی بیشتری داشته باشیم.

در پایان جلسه به ارجمندی مسئول کانون مساجد با اهدای لوح تقدیر بخاطر زحمات و تلاشهای ایشان در ستاد ساماندهی امور جوانان و همکاری با این ستاد تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام / س خ

اولین جلسه ستاد ساماندهی جوانان در مهاباد برگزار شد