حامیان نیکوکار بیش از ۱۹ میلیارد تومان به ایتام کمک کردند

حامیان نیکوکار بیش از ۱۹ میلیارد تومان به ایتام کمک کردندبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ حامی نیکوکار از حدود هفت هزار یتیم و فرزند غیریتیم مشمول طرح محسنین در استان حمایت می‌کنند، گفت: سال گذشته این حامیان بیش از ۱۹ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود کمک کردند.

غلامرضا نصوری گفت: سال گذشته بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ حامی خیر، حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند مشمول طرح محسنین در استان را برعهده داشته اند.

نصوری عنوان کرد: این حامیان نیکوکار حمایت از ۴۴۱۵ یتیم و حدود ۲۵۰۰ فرزند محسنین در استان کرمانشاه را عهده دار هستند.

وی ادامه داد: حامیان نیک اندیش در سال گذشته ۱۹ میلیارد تومان به فرزندان معنوی خود اهدا کردند.

نصوری تاکید کرد: به طور میانگین در سال ۹۷ هر یک از ایتام و فرزندان محسنین کرمانشاهی از حمایت حدود سه حامی نیک اندیش بهره‌مند شده اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کرمانشاه با بیان اینکه میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی دریافتی هر یتیم کرمانشاهی ۲۷۸ هزار تومان و هر فرزند محسنین ۱۵۲ هزار تومان بوده، تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند تنها با پرداخت ماهانه ۳۰ هزار تومان حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را برعهده بگیرند.

نصوری با اشاره به جایگاه والای تکریم ایتام و نیازمندان در دین مبین اسلام، اظهار کرد: خیران متقاضی حمایت از ایتام و فرزندان نیازمند محسنین می‌توانند به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری و یا سایت الکترونیکی www.emdad.ir مراجعه کنند.

فرزندان محسنین به فرزندان غیر یتیم دارای سرپرست بیمار صعب العلاج و از کار افتاده اطلاق می‌شود.

انتهای  پیام/ز

 

بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ حامی نیکوکار از نیازمندان حمایت می کنند