مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی:
آنچه درباره برنامه‌های ماه رمضان اتفاق افتاد تصمیم هماهنگ سازمانی بود/ دوستان رسانه‌ای نیمه پرلیوان را بیشتر ببینید

محمدحسین رنجبران در صفحه شخصی خود درباره حواشی پیش‌آمده پیرامون اجرای بنیامین بهادری و ساعد باقری توضیحاتی ارائه داد.


آنچه درباره برنامه‌های ماه رمضان اتفاق افتاد تصمیم هماهنگ سازمانی بود/ دوستان رسانه‌ای نیمه پرلیوان را بیشتر ببینیدبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما، با انتشار پست‌هایی در صفحه توییتر خود درباره حواشی پیش‌آمده برای دو برنامه‌ ویژه ماه مبارک رمضان تلویزیون توضیح داد.

رنجبران در این پست‌ها به صورت تلویحی به دو موضوع لغو اجرای برنامه «ماه ماه» توسط بنیامین بهادری، یکی از خوانندگان کشور و اجرای برنامه «سحوری» توسط ساعد باقری اشاره کرد و نوشت:

«دوستان رسانه‌ایِ من به جای آنکه روی نیمه خالی لیوان در موضوع رمضان رسانه ملی تمرکز کنند بهتر است نیمه پر لیوان آن را که الحمدالله سر سفره افطار و سحر مردم با آغوش باز پذیرفته شده بیشتر ببینند. البته این بدان معنی نیست که نیمه خالی را که همان ضعف‌هاست اصلا نبینیم.

دو اتفاق در آغاز ماه مبارک رمضان در دو شبکه سه و چهار افتاد که هر کدام از منظری مبارک بود و البته هر دو هم یک پیام داشت؛ تصمیم‌گیری سازمانی با هم‌افزایی مدیران جوان و باتجربه، در هر دو هم همه جوانب سنجیده شده و آنجایی که نیاز بوده (شبکه چهار) نظر مراجع ذی‌صلاح هم اخذ شد».

توضیح مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره مجریان جدید برنامه‌های ماه مبارک رمضان

توضیح مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما درباره مجریان جدید برنامه‌های ماه مبارک رمضان

انتهای پیام/