استاندار مرکزی خبرداد؛
احداث سالن بزرگ فرهنگی ورزشی برای زندانیان اراک

احداث سالن بزرگ فرهنگی ورزشی برای زندانیان اراکسید علی آقازاده استاندار مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: در حال حاضر سالن فرهنگی ورزشی به وسعت هزارو۵۰۰ متر در زندان اراک  در حال احداث است که با هزینه پایین و سرعت بالا توسط زندانیان احداث می‌شود.

آقازاده افزود: ما هم کمک‌هایی را به زندان اراک خواهیم کرد تا بتوانند پروژه‌های عمرانی خود را به خوبی پیش ببرندو به همت مدیران زندان و زندانیان اقدامات خوب عمرانی در زندان اراک در حال شکل گیری است

وی اضافه کرد:  بهره گیری از خدمات زندانیان در امور اجرایی ساخت و ساز، عمرانی زندان و افزایش مهارت آنان با هدف کسب فن برای کمک به معیشت خانواده پس از آزادی در این ندامتگاه در حال انجام است.

 استاندار مرکزی ادامه داد:  اجرای طرحها  با کیفیت مطلوب و هزینه مناسب در بازه زمانی کوتاه نشانه   مدیریت صحیح منابع و زمان است که   همکاری و همراهی مجموعه قضایی استان   زمینه لازم را برای تحقق این امر فراهم  کرده است.

استاندار مرکزی از اقدامات و تلاش های مدیریت و کارکنان اداره کل زندانهای استان  بویژه  در برگزاری دوره های کار آفرینی و مهارت آموزی، کارگاه های آموزش شغلی و خدمات فرهنگی، تربیتی ، بهداشتی برای  سلامت و بازگشت زندانیان به جامعه قدر دانی کرد.    

انتهای پیام / ج 

سالن فرهنگی ورزشی زندان اراک به وسعت هزارو۵۰۰ متر در حال احداث است