کارگروه متخصصان تبلیغات کشور تشکیل می‌شود

کارگروه متخصصان تبلیغات کشور تشکیل می‌شودبه‌گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات، در نشستی با حضور مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، ضمن آسیب شناسیِ تبلیغات کشور به بررسی وضعیت موجود و راهکار‌های برون‏ رفت از چالش‏‌های پیشِ روی تبلیغات کشور پرداختند.

ایجاد زیرساخت‏‌ها و سازوکار‌های نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، روزآمد کردن قوانین و مقررات موجود متناسب با ضرورت‌های اقتصادی و اجتماعی، تشکیل کارگروه تخصصی و اتاق فکر فعالان و متخصصان تبلیغات، ساماندهی فعالیت‏‌های تبلیغاتی در حوزه‏‌های مختلف رادیو و تلویزیونی، محیطی، چاپی و الکترونیک از جمله مباحث مورد بررسی در این نشست هم‌اندیشی بود.

احسان‌‏الله حجتی مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‏‌رسانی، علیرضا دهقان رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات و جمعی از مدیران دفتر تبلیغات و اعضای هیأت مدیره انجمن یادشده در این نشست به مبادله دیدگاه‏‌ها و تشریک مساعی پیرامون رویکرد‌ها و روش‏‌های اجرایی حل مسائل و مشکلات حوزه تبلیغات کشور پرداختند. بنابراین گزارش، اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی تبلیغات با اشاره به ضرورت‌‏های موجود، تعیین تکلیف نهایی موضوعاتی ‏چون «لایحه قانون تبلیغات کشور»، تشکیل اتحادیه کانون ‏های تبلیغاتی و گسترش هماهنگی و هم‌افزایی‌های بین‌بخشی با سازمان‏‌ها و نهاد‌های فعال در حوزه تبلیغات را خواستار شدند.

تشکیل کارگروه تخصصی فعالان و متخصصان تبلیغات کشور و همچنین ایجاد زیرساخت‌‏ها و سازوکار‌های نهادی مناسب برای فعالان تبلیغات، در برنامه‌‏های دفتر تبلیغات و اطلاع‏ رسانی قرار گرفت.

انتهای پیام/