ضرورت فعالیت های شرکت گاز اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعید پاک سرشت مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران گفت: شرکت ملی گاز ایران در مسیر توانمند سازی سازندگان داخلی و عرضه کنندگان محصولات فناورانه است و در این مسیر حرکت می‌کند.

وی با اشاره به راه اندازی مرکز رشد و فناوری از سوی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در سرخس، ادامه داد: خوشبختانه راه اندازی این مجموعه، ایده بسیار نو و تفکر بسیار بلندی بود، ما درون سازمان دارای تجربیاتی هستیم، اما باید به ایده‌ها و خلاقیت‌های بیرون سازمان هم توجه کرد.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران گفت: راه اندازی مرکز رشد و فناوری در شهرک گاز شهید مهاجر سرخس  نشان از توجه به بحث‌های پژوهشی است.
 
پاک سرشت  افزود: این مکان محیطی برای جذب نوآوری‌ها و خلاقیت‌های مجموعه‌های کوچک که بیرون سازمان فعالیت دارند می‌باشد و مدیران این مجموعه باید استعداد‌های بیرون سازمان را شناسایی و آن‌ها را بکارگیری کنند.

وی  با بیان اینکه  سرخس دارای پتانسیل و ظرفیت‌های متعدد بی شماری است تصریح کرد: مسئولین مربوطه باید تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها را شناسایی نموده و در راستای حمایت از توان شرکت‌های دانش بنیان که باعث اشتغال زایی در منطقه می‌گردد گام بردارند.

مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار در حوزه‌های پژوهشی، گفت: طی چند سال اخیر پروژه‌های پژوهشی و تجاری سازی محصولات، دستاورد‌ها و موضوعات فن بازار با حضور شرکت‌های دانش بنیان در قالب پارک‌های علم و فناوری اجرا شده است.

انتهای پیام// م. ه

توسعه اقتصاد دانش بنیان در شرکت گاز