اجرای نمایش صد در لاهیجان

اجرای نمایش صد در لاهیجانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا، مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایش محیطی صد، کاری از گروه تئاتر همزاد به نویسندگی آرش منصوری و کارگردانی آرزو علیپور از امشب در شهرستان لاهیجان اجرا می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه این نمایش به مدت ۲ شب اجرا می‌شود، افزود: علاقمندان می‌توانند امشب و فردا شب از ساعت ۲۱:۳۰ در محوطه اداره بهزیستی این شهرستان تماشا کنند.

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با بیان اینکه بهاره کاظمی تنها بازیگر این نمایش است، گفت: مرضیه یکتایی، دستیار کارگردان، امیر امینی، مشاور کارگردان و طراح فضا، سینا ایمانی، انتخاب و پخش موسیقی و جواد آتش دهقان، ساخت تیزر از دیگر عوامل نمایش صد هستند.

مصفا افزود: نمایش صد، روایت دختری کوبانی است که تمام اعضای خانواده اش توسط داعش کشته شدند او هدفی برای خود تعیین می‌کند و تصمیم می‌گیرد صد داعشی را بکشد، نود و چهار داعشی را کشته و شش نفر آخر هم با عملیات انتحاری او می‌میرند این نمایش بر اساس داستان واقعی فرشته دختر جنگجوی کوبانی نوشته شده است.

وی تصریح کرد: نمایش صد برای شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان تهیه شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

نمایش صد در لاهیجان اجرا می‌شود