پاتک ضربتی پلیس به سوداگران مرگ در شرق تهران/ ۶ پاتوق مواد مخدر در شرق پایتخت منهدم شد + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته عملیات ضربتی پلیس درخصوص دستگیری موادفروشان سرشناس در تهران اجرا شد.

{$sepehr_media_10257115_400_300}

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه این عملیات درخصوص دستگیری تعدادی از موادفروشان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پلیس فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در ساعاتی از نیمه شب گذشته برای تأمین امنیت و آسایش شهروندان در تپه ماهورهای جاجرود حضور پیدا کرد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با تیم های متشکل از پلیس های تخصصی، پیشگیری، مبارزه با موادمخدر و یگان های امداد حوالی غروب دیروز با شناسایی پاتوق‌ خرده فروشان و قاچاقچیان موادمخدر در محورهای رفت و برگشت جاده قدیم جاجرود، موفق به دستگیری آن‌ها شدند.

او گفت: در این عملیات ۱۵ نفر از سوداگران مرگ، فروشندگان اصلی و خرده فروشان مواد مخدر در محور‌های حاشیه اتوبان جاجرود دستگیر شدند.

سرهنگ حسنوند با اشاره به دستگیری بیش از ۱۰۰ معتاد رسمی و تفننی و بیش از ۷۰ معتاد متجاهر در این محورها تصریح کرد: این افراد در اولین فرصت به وسیله پلیس مبارزه با مواد مخدر و تیم غربالگری، ساماندهی خواهند شد.

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: پاتوق‌های واقع در محور‌های منتهی به حوزه غرب و شرق اتوبان جاجرود کاملا پاکسازی شدند.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: دیشب پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه سگ‌های تربیت شده و با تجهیزات و امکانات فتی در محور‌های اتوبان جاجرود حضور یافتند.

او افزود: اجرای این طرح در آینده نیز ادامه خواهد داشت و با سوداگران مرگ به طور جدی برخورد می‌شود.

انتهای پیام/