بررسی مشکلات روستای زر دلیجان با هدف گردشگری

بررسی مشکلات روستای زر دلیجان با هدف گردشگریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک  ، با حضور فرماندار وجمعی ازمسولان شهرستان دلیجان در روستای زُر دهستان جاسب مشکلات این روستا مورد بررسی قرار گرفت.

خط تلفن خانگی، اینترنت پرسرعت و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تبدیل روستای زُر به یک مرکز بوم گردی و گردشگری و تعیین تکلیف موقوفات اداره  اوقاف از جمله مطالبات این روستا بود.

سلیمانی فرماندار شهرستان دلیجان در جریان این سفر در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک  ، گفت: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان دلیجان به ویژه دردهستان جاسب بحث گردشگری است که در این راستا خدمت عزیزان روستای زر بودیم.

در این سفر موارد و مشکلاتی در رابطه با روستا از جمله تامین آب شرب، اجرای طرح هادی و زیرساخت‌های گردشگری و همچنین بحث‌های مرتبط با کشاورزی و منابع طبیعی مطرح شد که تصمیمات لازم اتخاذ شد.

یکی از نکات خوب و قابل توجه در روستای زر و شهرستان دلیجان آمادگی مردم عزیز در مشارکت و همیاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی است که خوشبختانه در این روستا این مهم محقق شد و ان شاء الله به زودی شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلفی در روستا‌ها باشیم.

انتهای پیام / ج

مشکلات روستای زر دلیجان با هدف گردشگری مورد بررسی قرار گرفت