بسته حوادث امروز ۹ مردادماه؛
از کشف موادمخدر تا دستگیری متهمان سابقه دار در خوزستان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث در نقاط مختلف استان خوزستان در روز چهارشنبه ۹ مردادماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

دستگیری خرده فروش مواد مخدر در شوشتر

سرهنگ بهروز حسنوند فرمانده انتظامی شوشتر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۲ با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، یک خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

او افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم، مقدار تقریبی ۵۰ گرم مواد مخدر از نوع سوخته تریاک، تعداد ۳ حلقه وافور، ۲ قبضه سلاح جنگی، یک قبضه سلاح شکاری، تعداد ۳۱۱ عدد فشنگ و یک تیغه شمشیر کشف و در همین راستا یک متهم نیز دستگیر شد.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، اظهار داشت: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است.

خرده فروشان موادمخدر دستگیر شدند

سرهنگ کیومرث کشوری جانشین فرمانده انتظامی اهواز گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، ماموران کلانتری ۱۹ و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهواز، موفق شدند با اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۲ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی ۲ عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

او تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، مقدار ۲ کیلوگرم حشیش و مقدارتقریبی ۷۸۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، شیره و سوخته تریاک در قالب ۴۴ بسته آماده فروش، همچنین تعداد ۳ حلقه وافور، ۳ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر و آلات استعمال موادمخدر کشف شد.

سرهنگ کشوری با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، اذعان داشت: پیشگیری از جرایم نیازمند عزم همگانی بوده و هدف پلیس از اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با جرایم و از همه مهم‌تر جلب اعتماد عمومی شهروندان است.

دستگیری ۸ متهم سابقه دار در بهبهان

سرهنگ محمد عزیزی فرمانده انتظامی بهبهان اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطعانه با مجرمان و مخلان امنیت و آرامش شهروندان، ماموران انتظامی در واحد‌های مختلف این فرماندهی با اقدامات تخصصی و گشت زنی طی ۷۲ ساعت گذشته با هماهنگی مرجع قضائی در عملیات‌های متعدد و ضربتی ۸ متهم که سابقه قاچاق، توزیع موادمخدر، اعتیاد و سرقت داشتند را شناسایی و دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۹ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: در این رابطه ۷ واحد صنفی متخلف پلمب و ۲۸ دستگاه موتورسیکلت و ۶ دستگاه خودرو بعلت نداشتن پلاک و دیگر تخلفات توقیف و روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی بهبهان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با فعالیت‌های مجرمانه بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مراتب را به فوریت‌های پلیسی اعلام کنند.

 ۵ مصدوم حاصل واژگونی پراید در پیچ هوره باغملک

علیرضا امیری مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت باغملک گفت: ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه به مرکز فوریت‌های پزشکی باغملک، حادثه واژگونی خودرو پراید در مسیر جاده هفتکل به باغملک گزارش شد.

او با اشاره به جزئیات این حادثه بیان داشت: یک خانواده ۵ نفره شامل پدر، مادر و ۳ فرزند دچار جراحت شدند که توسط آمبولانس به بیمارستان شهید طباطبایی شهرستان انتقال پیدا کردند.

امیری در خصوص حال مصدومان این سانحه تصریح کرد: حال عمومی مصدومین پایدار و تحت کنترل است.


انتهای پیام/درحال تکمیل