رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):
۵۰۰ هزار بسته لوازم تحریر در مناطق محروم کشور توزیع می‌شود

۵۰۰ هزار بسته لوازم التحریر به مناطق محروم کشور ارسال خواهد شد/ارسال ۳۰ هزار بسته به مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه مراسم افتتاح پویش ملی مشق احسان اظهار کرد: صنایع فرهنگی در کشور صنایع غریبی است و دشمن سرمایه گذاری زیادی در بخش فرهنگی می‌کند.


بیشتر بخوانید؛ ایجاد فرصت اشتغال جدید برای ۶۰ هزار نفر/ اهل رقابت با مردم، دولت و هیچ رانتی نیستیم


مخبر با بیان اینکه ۳۲ هزار میلیارد تومان گردش این صنعت در جهان است، افزود: این گردش مالی در داخل کشور کمتر از ۵۰ میلیارد تومان برآورد شده و ۳۰ میلیارد از آن مربوط به ستاد اجرایی فرمان امام است.

وی گفت: سال گذشته برای عدالت آموزشی اقدامات موثری از جمله مدرسه سازی، پشتیبانی علمی و توزیع لوازم ورزشی در مدارس و...صورت گرفت.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار کرد: سال گذشته ۳۰۰ هزار بسته لوازم تحریر که هر کدام ۱۴ قلم را شامل می‌شد، بین دانش آموزان مناطق محروم توزیع شد.

مخبر ادامه داد: علاوه بر این ۱۵۰ هزار بسته ستاد اجرایی و ۱۵۰ هزار بسته نیز به کمک مردم و نهاد‌ها به مناطق محروم ارسال شد.

وی با بیان اینکه هدف امسال ما توزیع ۵۰۰ هزار بسته لوازم تحریر است، گفت: ۲۵۰ هزار بسته توسط ستاد اجرایی و ۲۵۰ هزار بسته نیز با کمک مردم به این مناطق ارسال می‌شود.

مخبر ادامه داد: امیدواریم مردم در این پویش به ما کمک کنند و همزمان با تامین لوازم تحریر برای کودکان خود به فکر کودکان مناطق محروم نیز باشند.

{$sepehr_media_10387324_400_300}

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه سعی شده است این ۵۰۰ هزار بسته لوازم التحریر پیش از ۲۵ شهریور به کودکان مناطق محروم برسد، گفت: هر بسته تقریبا ۲۰۰ هزار تومان ارزش ریالی دارد.

وی گفت: محصولات به ذائقه مردم ایران اسلامی نزدیک شده و از سال گذشته استقبال خوبی برای این پویش شکل گرفته است.

مخبر با بیان اینکه مردم می‌توانند در طول سال کمک‌های خود را به شماره حساب‌های بنیاد احسان، ستاد اجرایی و ..، واریز کنند،گفت: ۳۰ هزار بسته لوازم تحریر بین دانش آموزان مناطق سیل زده ارسال شده که تا اول مهر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

توزیع لوازم تحریر در مناطق محروم