مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه:
فرمانداری‌ها پیگیر امکانات مسیر‌های عبوری زائران باشند

فرمانداری‌ها پیگیر امکانات رفاهی مسیر‌های عبوری زائران باشندبه گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهرام کهریزی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی، حمل و نقل و ترافیک استانداری کرمانشاه، از کاهش ۲۷ درصدی تلفات انسانی در جاده‌های درون شهری استان خبر داد و گفت: متاسفانه جاده‌های ما وضعیت مناسبی ندارند.

شهرام کهریزی گفت: همۀ فرمانداری‌ها موظفند از کنگاور تا مرز خسروی، پیگیر وضعیت جاده ها، امکانات رفاهی بین مسیر و امنیت مسیر‌های عبوری زائران باشند.

او از معاونین عمرانی فرمانداری‌های استان خواست؛ ساخت و ساز‌های غیرمجاز را جدی بگیرند و جلسات مبارزه با زمین خواری را حتما" تشکیل دهند و پیگیر مصوبات و اجرای آن‌ها باشند.

کهریزی در ادامه با اشاره به بازگشایی مرز خسروی و اینکه زائران برای سفر به عراق نیازی به ویزا ندارند، پیش بینی کرد بخش زیادی از زائران در اربعین امسال از مرز‌های استان کرمانشاه وارد عراق شوند.

او اظهار داشت: اوایل شهریور ماه با حضور وزیر کشور مرز خسروی به طور رسمی بازگشایی می‌شود و ما باید بخوبی از این قضیه استفاده کنیم.

عمدۀ مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان فرمانداری‌ها مربوط به ترافیک شهری و راه‌های کنترل آن، آسفالت و روکش جاده‌های درون شهری و برون شهری، بالابردن امنیت جاده ها، رفع مشکل تصفیه خانۀ شهرستانها، عدم ارتباط مفید و مؤثر فرمانداری‌ها با شهرداری و شورای شهر، کمبود نیروی فنی و متخصص در فرمانداری ها، ساختمان‌های اداری فرسودۀ داخل شهر، فاضلاب شهر‌ها و روستاها، روشنایی معابر شهری و روستایی، کمبود تجهیزات آتش نشانی و امکانات مدیریت بحران، لایروبی رودخانه ها، پسماندها، املاک قولنامه ای، خط کشی و علائم جاده ای، گازرسانی روستا‌ها و برخی پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان‌ها بود که مدیران استانداری قول دادند تا حد امکان پیگیر این مشکلات خواهند بود.

انتهای  پیام/ز

کاهش ۲۷ درصدی تلفات انسانی درحوادث رانندگی کرمانشاه