به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اینسیگنیا، پایان بازی ۲۰ ساله اپل وکترا در بازار جهانی بود و نسل اولش در سال ۲۰۰۸ به بازار جهانی معرفی شد.
![]()
این آلمانی در سال ۲۰۱۳ فیسلیفت شد که علاوهبر ظاهری جدید، چندین آپشن ایمنی (مانند رادارهای جلو، نقطه کور و تغییرلاین) نیز به آن اضافه شده بود. اینسیگنیا از اواخر سال ۹۵ و در مدل ۲۰۱۶ توسط «توان خودرو جی» به خیابانهای کشورمان راه یافت، ولی بعد از لغو مجوز نمایندگی این شرکت در ابتدای سال ۹۶، وارداتش مجددا متوقف شد و به همین دلیل نیز این روزها، مدلهای انگشتشماری از اینسیگنیا در کشورمان وجود دارد.
![]()
تمامی نسخههای وارداتی این آلمانی به سیستم چهارچرخ محرک مجهزند که بزرگترین برتری آن نسبت به سایر همکلاسانش در ایران است. اینسیگنیا علیرغم مصرف شهری زیاد، از یک شتابگیری مثالزدنی و فرمانپذیری عالی بهره میبرد.
![]()



انتهای پیام/