پرسپولیس با جوان‌ها مقابل سایپا

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس فردا (یکشنبه) در چارچوب دیدار تدارکاتی به مصاف سایپا می‌رود و امیدوار است بتواند مقابل این تیم به پیروزی برسد. سرخپوشان برای این بازی ۸، ۹ بازیکن خود را به دلیل حضور در اردو‌های تیم ملی و مصدومیت در اختیار ندارند و به همین دلیل گابریل کالدرون درصدد است تا از بازیکنان جوان استفاده کند.

امیر روستایی عضو تیم ملی فوتبال امید است که همراه با یوز‌های جوان در ازبکستان قرار دارد و از چند روز دیگر به تمرینات تیمی پرسپولیس اضافه می‌شود تا با صلاحدید کادرفنی مقابل نفت آبادان بازی کند و به همین دلیل در بازی فردا رو در روی شاگردان صادقی غایب است.


بیشتر بخوانید: بیرانوند: قراردادم با پرسپولیس را ۴ سال دیگر تمدید کردم/ برخی افراد با محروم کردن من می‌خواهند نتیجه بگیرند


از سویی دیگر علیرضا بیرانوند، محمد نادری، محمدحسین کنعانی زادگان، وحید امیری، احمدنوراللهی و مهدی ترابی، ۶ بازیکن پرسپولیس در تیم بزرگسالان هستند که خود را برای دیدار با هنگ کنگ آماده می‌کنند. آن‌ها پس از برگزاری بازی با شاگردان پاتلاینن، چهارشنبه بعدازظهر به تهران می‌رسند و با هماهنگی که با کالدرون و ... انجام شده از روز جمعه در تمرینات حضور خواهند یافت.

همچنین کمال کامیابی نیا نیز مصدوم و وضعیت انصاری مبهم است.

به همین دلایل، کالدرون و کادرفنی پرسپولیس درصدد هستند تا در دیدار روز یکشنبه مقابل سایپا، از بازیکن‌های جوانی همچونی مهدی عبدی، سعید حسین پور، احسان حسینی، امیرحسین بیات و ... استفاده کند تا آن‌ها نیز در شرایط بازی باشند.


بیشتر بخوانید: برنامه تمرین پرسپولیسی‌ها اعلام شد


در پایان لازم به ذکر است، با توجه به نظر سرمربی پرسپولیس و پیشنهاد ابراهیم صادقی، بازی پشت در‌های بسته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران