مدیر عامل مخابرات استان ایلام خبر داد;
فعالیت شبانه روزی باجه پیشخوان تلفن همراه در مرز مهران

فعالیت شبانه روزی باجه پیشخوان تلفن همراه در مرز مهران

اسدی مدیر عامل مخابرات استان ایلام درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: به منظور ارائه خدمات مخابراتی به مشترکین همراه اول و تلفن ثابت، یک باجه سیار پیشخوان با فعالیت ۲۰ نفر به صورت شبانه روزی در مرز مهران فعالیت می‌کند و به مشترکین تلفن همراه که در زمینه شارژ یا سیم کارت دچار مشکل باشند خدمات مناسب را ارائه می‌دهند.

او ادامه داد: در اربعین امسال زیر ساخت‌های مخابراتی نسبت به سال گذشته به خوبی تقویت شده است به گونه‌ای که در نقاط تجمع زائران و همچنین موکب‌هایی که در مسیر میدان اربعین شهر مهران تا پایانه مرزی مهران قرار گرفته اند، اینترنت رایگان و آنتن دهی تلفن همراه بدون هیچ گونه مشکلی پوشش دهی شده تا زائران با مشکل مخابراتی مواجه نباشند.

اسدی مطرح کرد: امسال ۶ عدد سایت پرتابل همراه اول در شهر مهران، پایانه مرزی مهران و جاده‌های منتهی به مرز برای تقویت و تکمیل پوشش جاده‌ای و ارتقاء ظرفیت تلفن همراه نصب شده است.

او بیان کرد: طی چند روز گذشته مشکلات کمی در زمینه مخابراتی شهر مهران از جمله پایین آمدن سرعت اینترنت در این مناطق رخ داد که با همکاری مناسب و آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی پس از چند ساعت برطرف گردید و مشکلات جدی در این زمینه تاکنون به وجود نیامده است.

انتهای پیام/ ن

تقویت آنتن دهی تلفن همراه در مرز مهران