اهمیت نامگذاری خیابانها به نام شهدا
اهمیت نامگذاری خیابانها به نام شهدابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، اسدی معاون فرماندار خواف در دیدار با خانواده شهدا، گفت: خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس حماسه‌آفرینی‌های زیادی کردند و در دوران کنونی هم مانند سال‌های دفاع مقدس در تمامی عرصه‌های مختلف ایثارگری و جهاد و از خود گذشتگی حضوری فعال و موثر دارند.

او افزود: ملت شریف ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، ایثارگران، و جانبازان، و آزادگان و نیز خانواده‌های آنان هستند و می‌دانند اگر این از خودگذشتگی و ایثارگری‌ها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

او ادامه داد: والدین، فرزندان و همسران شهدا باید به خودشان افتخار کنند که این انقلاب و این نظام ۴۰ سال است عمر بابرکت خودش را سپری کرده است که به برکت خون شهدا و ایثارگری جانبازان و آزادگان است.

اسدی بیان کرد: خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، بزرگترین و بهترین یادگاران دوران دفاع مقدس و نیز سند افتخار و عزت این مرز و بوم هستند و تجلیل، تکریم و دیدار از این عزیزان جانفشانی‌ها و رشادت‌های این یادگاران را برای مسوولان ایران اسلامی یادآوری می‌کند.

او گفت: نخواهیم گذاشت که رنگ گهنگی بر فرهنگ ایثاروشهادت سایه افکند و هرکوچه و خیابان که به نام شهداء است زینت شهر و روستای ماست و کسی حق ندارد نام شهدا را از سردرب کوچه و خیابان درشهروروستا حذف کند.
 
انتهای پیام//ف.ح
 
 

نخواهیم گذاشت که رنگ گهنگی بر فرهنگ ایثاروشهادت سایه افکند