بسته حوادث ۶ آبان ۹۸؛
اخبار روز حوادث خوزستان در بسته خبری دوشنبه ۶ آبان

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۶ آبان ماه ۹۸ در این بسته خبری مشاهده نمایید.

مهار آتش سوزی منزل مسکونی در پردیس

ابراهیم قنبری مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش سوزی منزل مسکونی در منطقه پردیس اطلاع رسانی شد.

او افزود: ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی ۳ دستگاه خودروی اطفا حریق و یک دستگاه خودروی امداد نجات را به محل حادثه اعزام کرد و آتش سوزی از تراس منزل مسکونی شروع شد و شعله‌های حریق به سرعت گسترش یافت.

قنبری بیان داشت آتش نشانان بلافاصله با رعایت موارد ایمنی و استفاده از دستگاه‌های تنفسی و با استفاده از لوله‌های آبرسانی شعله‌های حریق را مهار و از گسترش شعله‌های آتش به قسمت‌های دیگر ساختمان مسکونی جلوگیری کردند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حادثه آسیب جانی نداشت و علت آتش سوزی از سوی کارشناسان سازمان در دست بررسی است.

دستگیری ۸ سارق در دشت آزادگان

سرهنگ سیدقاسم موسویفرمانده انتظامی دشت آزادگان گفت: با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح شناسایی و دستگیری سارقان و مخلان نظم و امنیت عمومی طی هفته گذشته پس از هماهنگی با مرجع قضائی از سوی ماموران انتظامی در سطح شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

او افزود: ماموران پلیس در اجرای این طرح موفق شدند ۸متهم که برخی از آن‌ها دارای سابقه سرقت بودند را شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ موسوی بیان داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی از متهمان به ۱۷ فقره انواع سرقت در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان تصذیح کرد: تعداد ۶دستگاه خودرو و ۳۰ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شدند که در اینگونه طرح‌ها به جهت حفظ امنیت و آسایش و آرامش شهروندان اجرا خواهد شد و شهروندان عزیز می‌توانند هرگونه اطلاعات خود از رفتار‌های هنجارشکنانه افراد خاطی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/م