در توئیتی مطرح شد؛
واکنش وزیر آموزش و پرورش به ایجاد فضای تبلیغاتی مدارس

واکنش وزیر آموزش و پرورش به ایجاد فضای تبلیغاتی مدارسبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی شرکت‌های تبلیغاتی برای پیشبرد بهتر فعالیت خود، مدارس و دانش‌آموزان را هدف قرار دادند و برنامه‌های تبلیغاتی در این فضا ساخته شد که  این فعالیت‌ها در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای اعم از مثبت  و منفی به همراه داشت، به دنبال این موضوع چهارشنبه هفته گذشته گزارشی مبنی بر مقابله با تبلیغات انحصاری مدارس را منعکس کردیم.


بیشتر بخوانید: برندینگ انحصاری به سبک مدارس/ دانش‌آموزان ابزار شرکت‌های تبلیغاتی شدند؟!



به دنبال این موضوع امروز آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از ممنوعیت این فعالیت‌ها خبر داد و محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش هم در حساب شخصی توییتر خود نوشت:

واکنش وزیر آموزش و پرورش به ایجاد فضای تبلیغاتی مدارس

«نقد خیرخواهانه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی درباره تبلیغات شرکت‌های تجاری در مدارس را دیدم. پنج‌شنبه دستور بررسی فوری دادم.
‏متاسفانه مشخص شد قرارداد واگذاری فضای مدارس به موسسات تبلیغاتی در گذشته امضا شده بود. امروز آن قرارداد را لغو کردم.
‏اجازه ⁧‫#تجاری‌سازی فضای مدرسه‬⁩ را نمی‌دهم.»

او درباره تاثیر نقد رسانه ها در پیشبرد برنامه‌های آموزش و پرورش در واکنش به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:

« از شما و سایر خبرنگاران محترم برای پیگیری موضوع متشکرم. در آموزش و پرورش همه مدیران باید از ظرفیت نقد و شناخت رسانه ها برای فهم بهتر موضوعات، اطلاع دقیق تر از وقایع و بهبود نقاط ضعیف عملکردی استفاده کنند.»

واکنش وزیر آموزش و پرورش به ایجاد فضای تبلیغاتی مدارس

انتهای پیام/