هیچ واحد صنفی حق ندارد، نسبت به افزایش خودسرانه قیمت‌ کالاها اقدام کند

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کمال شهسواری معاون فرماندار جوانرود گفت : گشت های مشترک ادارات و بازرسی از سطح اصناف شهرستان افزایش پیدا می کند و بازرسان اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و اداره صمت به صورت روزانه بازار را رصد می کنند.

او گفت : باتوجه به این که بیشترین حمل و نقل کالا از طریق خودروهای دیزلی با سوخت گازوئیل انجام می‌شود؛ بنابراین قیمت کالاها و خدمات نباید افزایش یابد و تمام اتحادیه‌های صنفی ملزم به رعایت قیمت‌های مصوب گذشته هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جوانرود در ارتباط با نگرانی مردم در خصوص پیامدهای ناشی از افزایش قیمت بنزین گفت: از هفته گذشته تاکنون ۲۵۰ مورد بازرسی و هشت مورد گشت مشترک از واحدهای صنفی این شهرستان انجام گرفته است.

مهدی رحمانی افزود: در یک ماه گذشته نیز ۷۵۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی جوانرود انجام گرفته و در این راستا برای ۲۱ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل شده است.

او افزود: در یک ماه گذشته از سوی اتاق اصناف ۲۱۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان به عمل آمده و برای ۲۳ واحد صنفی متخلف تشکیل پرونده شده است.

رحمانی با بیان اینکه به غیر گوجه فرنگی و برنج در بازار کمبودی وجود ندارد، گفت: تاکنون ۲۰ تن برنج جذب و ۲۵ تن برنج دیگر درحال جذب است.

او افزود: در روزهای آینده قیمت برنج کاهش پیدا کند.

او گفت: نظارت برآژانس ها و مسافربرهای بین شهری، نظارت بر فروشگاه‌های عمده و انبارها، رصد روزانه کالاها و اعلام کمبود به استان، افزایش گشت ها و بررسی فاکتورها برای پیشگیری از تخلفات از مهمترین مصوبات بود.

 

 

انتهای پیام/د

افزایش گشت های مشترک ادارات و بازرسی از سطح اصناف