مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری:
بانوان استان اردبیل پیشرو نیکوکاری در کشور هستند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فریبا محمدلو، مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل امروز در جلسه کارگروه بانوان استان که با محوریت برگزاری همایش بانوان خیر استان تشکیل یافته بود، گفت: بانوان استان اردبیل از سال ۹۵ تا کنون برای آزادی زندانیان غیر عمد زن که با موضوعات مالی در حبس بودند، ۶۰۰ میلیون تومان اهدا کرده اند.

او بیان کرد: استان اردبیل در زمینه مشارکت بانوان خیر در خصوص آزادی زندانیان غیر عمد مالی در سطح کشور الگو بوده و در حال حاضر بیشتر استان‌های کشور این مسیر را ادامه می‌دهند.

محمدلو افزود: بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، فرهنگیان و مدیران می‌توانند نسبت به جذب خیران برای مشارکت دائمی و پرداخت ماهانه جزئی از درآمد خود به این امر اقدام کنند.

او ادامه داد: برخی خانواده‌ها به دلیل زندانی شدن سرپرست و یا مادر خانواده به دلایل مالی و غیرعمد، با بسیاری از مشکلات مواجه می‌شوند که آزادی این قبیل افراد نقش مهمی در مصون سازی اعضای خانواده از مشکلات بعدی دارد.

مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اطلاع رسانی در راستای مشارکت سایر آحاد جامعه و قشر بانوان در اقدامات خیرخواهانه را از جمله نیاز‌های این حوزه دانست و بر مشارکت رسانه‌ها در این خصوص تاکید کرد.

انتهای پیام/ع