افزایش ۲۶ درصدی کشف سرقت در ایوان

کاهش ۱۷ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۲۶ درصدی کشف سرقت در ایوان

سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: با فعال کردن کردن گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان و با تلاش شبانه روزی مأموران انتظامی، کاهش ۱۷ درصدی وقوع سرقت و افزایش ۲۶ درصدی کشف سرقت در دی ماه سال جاری را نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد بوده ایم.

او اظهار کرد: حافظان نظم و امنیت با شگرد‌های خاص پلیسی و اقدامات اطلاعاتی ، شناسائی نقاط جرم خیز و افزایش گشت‌های انتظامی در سطح شهرستان، توانسته اند سارقان را ناکام بگذارد.

عالی پور با بیان اینکه در این مدت ۱۹ سارق دستگیر و ۲۴ فقره سرقت نیز کشف شد، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان مطرح کرد: از  شهروندان خواهشمندیم با اقدامات پیشگرانه و نصب تجهیزات ایمنی و هشداردهنده بر روی وسایل نقلیه و همچنین استفاده از دوربین‌های مدار بسته و سیستم دزدگیر در مغازه‌ها و محل‌های کسب و کار و همچنین استفاده از نگهبان برای اماکن خصوصی، کارگا‌ها و ساختمان‌های نیمه کاره از سرقت اموال خود توسط سارقان پیشگیری کنند.

انتهای پیام/ ن