 
  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش صفاری، سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: نان، میوه و سبزی، گوشت قرمز، مرغ، پوشاک، رستوران و خدمات خودرویی به ترتیب بیشترین میزان شکایتهای ارجاع شده به این نهاد را به خود اختصاص داده است.
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش صفاری، سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: نان، میوه و سبزی، گوشت قرمز، مرغ، پوشاک، رستوران و خدمات خودرویی به ترتیب بیشترین میزان شکایتهای ارجاع شده به این نهاد را به خود اختصاص داده است.
او ادامه داد: تا پایان آذر امسال سه هزار و ۶۱۸ شکایت از بازار و اصناف به سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام شد که پس از بررسی، تخلف ۲ هزار و ۳۸۲ صنف اثبات شد.
سرپرست معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: تخلف ۸۹۴ فقره محرز نشد و ۳۴۲ شکایت هم با کد خدامنشی منجر به رضایت شاکی شد.
صفاری عنوان کرد: یک هزار و ۹۸۳ فقره از شکایتهای یادشده مربوط به نارضایتی مصرف کنندگان از کالا و یک هزار و ۶۳۵ مورد در بخش خدمات است.
سامانه ۱۲۴ سریعترین راه ارتباطی مردم برای اعلام نارضایتی و شکایت از کمی و کیفی کالا و خدمات است.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/ب