۱۱ نامزد انتخابات مجلس در استان بوشهر انصراف دادند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: صلاحیت ۱۰۱ داوطلب برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان تایید شده بود شامل ۳۵ نفر در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم، ۲۳ نفر در حوزه دشتستان، ۲۲ نفر در حوزه دشتی و تنگستان، و ۲۱ نفر در حوزه دیر، کنگان، جم و عسلویه.

خسرو دهقانی افزود: تا کنون ۱۱ نفر در سه حوزه از حضور در این عرصه انصراف داده‌اند و تعداد نامزد‌های باقیمانده به ۹۰ نفر رسیده است.

او ادامه داد: در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۶ نفر، در دشتی و تنگستان ۲ نفر و در دیر، کنگان، جم و عسلویه ۳ نفر انصراف داده‌اند. در دشتستان هم انصرافی نداشته‌ایم.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر بیان کرد: به این ترتیب، اکنون در حوزه بوشهر، گناوه و دیلم ۲۹ نفر، در دشتی و تنگستان۲۰ نفر، در دیر، کنگان، جم و عسلویه ۱۸ نفر و در حوزه دشتستان هم  ۲۳ نامزد با هم رقابت می‌کنند.

دهقانی گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم در استان در نظر گرفته شده و امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه باشیم.

انتخابات مجلس یازدهم جمعه دوم اسفند برگزار می‌شود.

استان بوشهر چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/ک