خانه مطبوعات اروند به ثبت رسید

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،رضا مردانی سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  منطقه آزاد اروند در خصوص خانه مطبوعات اروند گفت : از جمله وظایف خانه مطبوعات ؛کمک به تامین حقوق و گسترش آگاهی  فعالان رسانه ای ، استعداد یابی و آموزش ، بسترسازی برای تعامل بیشتر بین رسانه ها ، برگزاری جشنواره های و نمایشگاه  مطبوعاتی ،دفاع از حقوق حرفه ای خبرنگاران ، جذب حمایت های مالی ، تخصیص بیمه برای اهالی رسانه ، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و جذب امتیاز نشریه برای متقاضان است.

او با بیان اینکه از حدود یکسال پیش پیگیری ها برای تاسیس خانه مطبوعات اروند صورت گرفته تاکید کرد :  این تشکل فرهنگی صنفی  مستقل از خانه مطبوعات استان خوزستان فعالیت خواهد کرد .

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  منطقه آزاد اروندادامه داد : خانه مطبوعات اروند با حضور هیئت موسس ؛ خانم هامیسیوندی و معینی نیا  ،آقایان رمضانی ، زامیاری و مرادی در دفترخانه رسمی اسناد خانه مطبوعات کشور به ثبت رسید .

مردانی در پایان اضافه کرد : خانه مطبوعات اروند در هفته های آتی و طی یک فراخوان با دعوت از خبرنگاران منطقه شروع به کار خواهد کرد .

انتهای پیام/ د