منتظر دستورالعمل وزارت بهداشت برای اقدام درباره رستوران‌ها هستیم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امیرحسین عکاف زاده سواری رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان اظهار کرد: پیامک‌هایی با محتوای آموزشی پیرامون ویروس کرونا و بهبود مسائل بهداشتی در محیط کسب و کار برای صاحبان واحد‌های صنفی عضو در اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان ارسال شده است.

او افزود: منتظر دستورالعمل نهاد‌های ذی‌ربط همچون وزارت بهداشت در موضوع ویروس کرونا هستیم و در صورت ارائه دستورالعمل به واحد‌های صنفی این اتحادیه، دقیقاً بر اساس همان دستور رفتار خواهیم کرد.

رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان خاطر نشان کرد: نمی‌توانیم صحبتی در خصوص احتمال تعطیلی شدن واحد‌های صنفی در بازه زمانی کنونی داشته باشیم و اکنون تنها منتظر دستورالعمل نهاد‌های ذی‌ربط هستیم.

عکاف زاده سواری اضافه کرد: هر آنچه که به عنوان دستورالعمل از سوی نهاد‌های تصمیم ساز بالادستی همچون وزارت بهداشت به اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان ابلاغ شود به صورت رسمی و دقیق اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: هیچیک از واحد‌های صنفی اتحادیه چلوکبابی‌ها، رستوران و تالار داران اصفهان در روز‌های اخیر به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی در محیط کسب و کار پلمب نشده است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م