مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران مطرح کرد؛
دریافت خدمات غیر حضوری از طریق تارنمای تهران من / گزارش کرونایی به سامانه ۱۳۷

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در نشست خبری مجازی خود با اصحاب رسانه در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده برای کنترل شیوع ویروس کرونا گفت: اقدام‌های انجام شده در حوزه مقابله با ویروس کرونا در سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران را به دو دسته تقسیم می‌کنیم که دسته اول مربوط به فراهم کردن زیر ساخت‌ها از جمله فراهم کردن بستر دورکاری برای کارکنان شهرداری است و دسته دوم ایجاد زیر ساخت‌های لازم برای اطلاع رسانی درون شهرداری است تا اطلاع رسانی به تمام بخش‌های مدیریت شهری به شکل یکپارچه انجام شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران افزود: ما در مدیریت شهری بستر ۱۳۷ را تقویت کردیم تا شهروندان بتوانند با سامانه ارتباط بگیرند و اگر مشکلی در مقابله با شیوع کرونا وجود دارد آن را مطرح کنند و در ادامه نیز بر روند فعالیت مدیریت شهری نظارت کنند.

فرجود ادامه داد: با برنامه‌های پرکاربرد همکاری‌های مثبتی انجام شد تا بتوانیم در بخش‌های لازم با کمک شرکت‌ها و استارت آپ‌ها بستر را به گونه‌ای فراهم کنیم تا شهروندان بتوانند به شکل غیر حضوری مایحتاج خود را از میادین میوه و تره بار خریداری کنند.

او با اشاره به ویژگی‌های تارنمای تهران من گفت: تهران من بستر بسیاری از خدماتی مانند کارت بلیط، حمل و نقل و پرداخت قبوض را به شکل غیر حضوری به شهروندان فراهم کرده است و خواهش من از شهروندان این است که بیشتر از این تارنما استفاده و خدمات غیر حضوری را دریافت کنند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران تاکید کرد: بیشترین تلاش ما این است که در شهرداری زیر ساخت‌های لازم را برای اطلاع رسانی کارکنان فراهم کنیم و در ادامه نیز در نظر داریم تا در پورتال شهرداری تهران بخشی را به اطلاع رسانی شهروندان در خصوص اقدام‌های انجام شده اختصاص دهیم.
انتهای پیام/