ورود به مناطق حفاظت شده کرمان ممنوع شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مرجان شاکری، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمان از ممنوعیت ورود و تردد در مناطق تحت مدیریت این اداره کل خبر داد.

 او افزود: بنا به دستور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور و تأکید ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان و به منظور حفظ سلامت شهروندان و هم استانی‌ها، بازدید از پارک ملی خبر و پناهگاه‌های حیات وحش روچون، دربند، مهروییه، و نیز مناطق حفاظت شده‌ی سعدی کرمان، بیدوئیه بردسیر، مناطق انجرک رابر، گودغول سیرجان، نودرهنگ رفسنجان، شهربابک و دهج شهربابک، مارز قلعه گنج، سنگ مس بم، کوه شیر بم، زریاب بم و جیرفت، بحر آسمان جیرفت، کوه جوپار کرمان، کوه آسیاب کوهبنان و چاه کوچه کوهبنان و زرند تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

شاکری تصریح کرد: بر اساس این اطلاعیه از هم استانی‌ها و هموطنان تقاضا می‌شود برای حفظ سلامت خود و سایرین از حضور در مناطق ذکر شده، مخصوصاً در روز سیزده فروردین (روز طبیعت) جدا خودداری کرده و با در خانه ماندن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا کمک کنند.

ورودبه مناطق یاد شده تا اطلاع ثانوی و حتی روز‌های بعد از نوروز تا اطلاعیه مجدد و اعلام از سوی سازمان حفاظت محیط زیست ادامه دارد.

انتهای پیام/ب