دریافت پروانه استاندارد ۹۲ فرآورده در کردستان

ژیلا یزدانی مدیرکل استاندارد کردستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در سال ۹۸، تعداد ۷۰ پروانه استاندارد و ۲۲ مجوز برای فرآورده‌های تولید شده در واحد‌های تولیدی و خدماتی استان کردستان صادر شد.

او با اشاره به واحد‌هایی که موفق به اخذ پروانه استاندارد شدند، عنوان کرد: بیشترین پروانه صادره با تعداد ۱۷ پروانه و ۵ مجوز مربوط به شهرستان سنندج بوده است که بعد از آن، شهرستان سقز با ۱۱ پروانه و ۶ مجوز، بیشترین صدور پروانه را داشته است.

یزدانی اضافه کرد: در شهرستان دیواندره، بانه و کامیاران نیز به ترتیب ۹ پروانه و شش مجوز، هشت پروانه و دو مجوز و هفت پروانه استاندارد صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان کردستان با تاکید با تاکید بر اینکه در سال ۹۸ تعداد صدور پروانه کاربرد علامت استاندارد و مجوز نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن رشد بیشتری داشته است، اظهار داشت: در شهرستان‌های قروه و دهگلان به ترتیب پنج پروانه و ۲ مجوز و ۴ پروانه و ۳ مجوز جدید استاندارد صادر شده است.

او اضافه کرد: در شهرستان‌های مریوان و سروآباد نیز به ترتیب پنج و سه پروانه استاندارد جدید صادر شده است، همچنین کمترین صدور پروانه مربوط به شهرستان بیجار با تعداد یک پروانه و دو مجوز جدید بوده است.

انتهای پیام/ع