ثبت حدود ۳۲ هزار تماس مردمی در سامانه ۲۵۲۵

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:تا کنون حدود ۳۲ هزار مورد تماس با مرکز پاسخگویی تلفنی مردمی (۲۵۲۵) در ارتباط با بیماری کرونا ثبت شده است.

به گفته او این مرکز تلفنی مردمی با ۶ اپراتور در ارتباط با بیماری کرونا راه اندازی شده است و از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ آماده پاسخگویی به سوالات همشهریان عزیز است.

شکیبا بیان کرد: بیشتر تماس های مردم با این سامانه در رابطه با علائم  بیماری کرونا ست که بعد از ارزیابی‌های انجام شده و در صورت تشخیص، افراد به مراکز  ۱۶ ساعته ارجاع داده می‌شوند.

انتهای  پیام/ز