دریافت پیامک‌های مرتبط با وام کرونا از سرشماره v.refah

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ اکبر نصرتی رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهتمام دولت به اعطای تسهیلات بانکی حمایتی کرونا ویژه یارانه بگیران،برای دریافت وام یک‌میلیون تومانی نیازی به ثبت‌نام در هیچ سایت و مراجعه حضوری به بانک یا سازمان‌های دولتی نیست،تنها لازم است کد ملی سرپرست خانواده به سرشماره  ۶۳۶۹ ارسال شود.

او افزود:کلاهبرداران و سودجویان فضای سایبری با سوءاستفاده از رخداد‌های اخیر و شیوع ویروس کرونا، با راه‌اندازی سایت‌ها و درگاه‌های جعلی تحت عناوین مختلف ازجمله ثبت‌نام و دریافت وام و یارانه، اقدام به سرقت اطلاعات بانکی و فردی شهروندان می‌کنند.

سرهنگ نصرتی با اشاره به اینکه تمامی پیامک‌های دریافت وام یک‌میلیون تومانی مرتبط با کرونا از سرشماره v.refah ارسال می‌شود اضافه کرد: شهروندان به پیامک‌هایی که از سایر شماره‌ها ارسال می‌شود توجه نکنند.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌غربی گفت:همواره هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس فتا را مدنظر قرار داده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir مرکز فوریت‌های پلیسی با کارشناسان این پلیس در میان بگذارید.

انتهای پیام/ن