سازمان همیاری شهرداریها به حوزه بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) ورود و زمینه آموزش هزار و ۶۰ نفر را به همین منظور فراهم کرده است.

به گزارش
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد، میثم کرمانی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی به مسئولیت این نهاد به عنوان
"معین اقتصادی" اشاره و بیان کرد: در چارچوب "مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی خراسان رضوی" نهادها و موسسات بخش خصوصی، غیردولتی یا نیمهدولتی به عنوان "معین اقتصادی" انتخاب و وظایف و تعهداتشان در قالب یک تفاهمنامه برای هر معین اقتصادی مشخص میشود.
او افزود: از این تعداد بیش از ۲۳۰ نفر به صورت آنلاین و ۸۳۰ نفر به صورت آفلاین آموزشها را فرا میگیرند و دوره میگذرانند که این افراد تریبونهای اقتصادی استان در آینده نزدیک خواهند بود و نقش به سزایی در حوزه اقتصادی ایفا میکنند.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: دیجیتال مارکتینگ میتواند موجب تحول بیش از گذشته در تمام خراسان رضوی شود و به سودآوری بیشتر مردم منطقه کمک کند و به محض اتمام آموزش این افراد، صندوقهای خرد برای آنان تشکیل و از آنها حمایت میشود تا بتوانند خودشان بنگاه اقتصادی کوچکی داشته باشند و به ایجاد درآمد بپردازند.
کرمانی بیان کرد: سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی یکی از معینهای اقتصادی کاشمر است و در حوزه معینهای اقتصادی تاکنون اتفاقات خوبی را شاهد بوده ایم، اما کافی نیست و به دنبال این هستیم تا حوزه معینهای اقتصادی را در فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ وارد کنیم.
"دیجیتال مارکتینگ" یا بازاریابی دیجیتال شامل مجموعه همه ابزارها و فعالیتهایی است که برای بازاریابی محصولات و خدمات در بستر دیجیتال (وب، اینترنت، موبایل یا سایر ابزارهای دیجیتال) مورد استفاده قرار میگیرند.
او در ادامه به انجام چند توافق جدید با شهرداری کاشمر و ظفیت این شهرستان در زمینه سرمایهگذاری در حوزه گیاهان دارویی اشاره وتصریح کرد: در حوزه گیاهان دارویی به عنوان معین اقتصادی منطقه تلاش میکنیم کمک کنیم تا این حوزه بیش از گذشته رشد کند.
انتهای پیام// ف.غ