فرمانده سپاه خوزستان:
جسارات سخیف آمریکا نشانه ضعف و ناتوانی مقابل ملت ایران است

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در حاشیه آیین رونمایی از ۴ عنوان کتاب به مناسبت ۴ خرداد در واکنش به تحریم خود از سوی وزارت خزانه‌داری آمریکا گفت: تحریم‌های آمریکا پشیزی ارزش ندارند.

او با بیان اینکه تحریم‌ها هرگز ما را از تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی و خدمت به مردم باز نمی‌دارند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها هر وقت درمقابل اراده ملت ایران کم می‌آوردند، جسارت‌های سخیفی انجام می‌دهند، ولی دست آن‌ها برای ما رو شده است.

سردار سرتیپ شاهوارپور تصریح کرد: ۷۲ سال است که آمریکا از رژیم جعلی و اشغالگر اسرائیل و قاتل مردم مظلوم فلسطین پشتیبانی می‌کند و تعداد زیادی از فلسطینی‌ها را در زندان به اسارت در آورده و شکنجه می‌کند، عربستان هم بیش از ۷ سال است که با سلاح‌های آمریکایی به کشتار مردم مظلوم یمن دست زده و آن‌ها را بمباران می‌کند.

او بیان داشت: پاسداران و بسیجیان استان خوزستان در جریان سیل سال گذشته با کمک به مردم و بازسازی منازل آن‌ها و در جریان کنترل ویروس کرونا با تولید ماسک و مواد ضدعفونی و توزیع کمک‌های مومنانه بین اقشار آسیب پذیر اقدامات وسیعی انجام دادند.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: بنده به عنوان خادمی کوچک در کنار پاسداران و بسیجیان استان بودم و آمریکا به دلیل ناتوانی در دیدن این موفقیت‌ها اقدام به تحریم بنده کرد، آمریکا توقع داشت جمهوری اسلامی با اعمال تحریم‌های گسترده و شیوع ویروس کرونا به مرحله فروپاشی برسد، ولی دید ایران در زمره کشور‌های موفق مبارزه با ویروس کرونا است.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور اذعان داشت: مردم ایران، آمریکا را به خوبی می‌شناسند و راه نورانی امام خمینی (ره)، شهدا و مسیر ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری را ادامه می‌دهند و مقاومت مردم دزفول در دوران دفاع مقدس باید سرمشقی برای ایستادگی در برابر یاوه‌گویی‌های آمریکا و استکبار جهانی باشد.

لزوم بیان چشمه‌های مقاومت برای نسل جوان

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش مهم اهالی فرهنگ و هنر در معرفی و تبیین آثار و دستاورد‌های دفاع مقدس گفت: چشمه‌های مقاومت که در گوشه و کنار شهر و سنگر‌های جبهه اتفاق افتاده باید برای نسل جوان بیان شوند، ضمن اینکه فرهنگ مقاومت با زبان شعر، هنر، روایتگری و فیلم باید منعکس شود.

سردار شاهوار پور با بیان اینکه باید رویکرد ما در آینده ساخت آثار هنری بر مبنای مقاومت و مجاهدت شهدا و جانبازان باشد، تصریح کرد: راویان دفاع مقدس باید تاریخ شفاهی را بسط دهند و طیف وسیعی از اقدامات اهالی فرهنگ و هنر در نوشته‌ها و کتاب‌های ابتدایی و راهنمایی گنجانده شوند.

او با بیان اینکه دستاورد‌های فرهنگ مقاومت باید به رخ دشمن کشیده شوند، بیان داشت: باید به نسل جوان گفته شود، روزی فرزندان ملت برای دفاع از کشور چه جانفشانی‌هایی کرده‌اند.

انتهای پیام/گ