آموزش و پرورش و اداره ورزش و جوانان اهواز تفاهم نامه همکاری امضا می‌کنند

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، صادق نیسی گمراوی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز با اشاره اهمیت تعامل با سازمان‌های مختلف گفت: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های دولتی تاثیر بسزایی در رفع موانع کاری و تقویت عملکرد آن‌ها دارد.

او با بیان اینکه این همکاری سبب بالابردن بازده فعالیت‌ها می‌شود، افزود: پیش نویس انعقاد تفاهم نامه همکاری بین اداره آموزش و پرورش ناحیه یک و اداره ورزش و جوانان کلانشهر اهواز از سوی کارشناسان فنی هر دو اداره تنظیم گردید.

نیسی گمراوی اظهار داشت: این تفاهم نامه با محوریت تقویت ورزش دانش آموزی و ورزش همگانی طراحی شده است، همچنین مقرر شد پس از تصویب نهایی متن تفاهم نامه، امضا و مبادله اوراق در محل فرمانداری اهواز با حضور مدیران هر دو اداره و فرماندار صورت پذیرد.

این مقام مسئول تصریح کرد: هماهنگی و تعامل در برگزاری همایش‌های بزرگ استعدادیابی در رشته‌های والیبال، بسکتبال، دوومیدانی، ژیمناستیک و شنا، پیاده روی خانوادگی کارمندان دولت، بانوان، اقشار مختلف جامعه، برگزاری مسابقات ورزشی کارمندان دولت کلانشهر اهواز، هماهنگی و همکاری در برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی، تامین فضای ورزشی حسب نیاز دو دستگاه، برگزاری دوره‌های آموزشی اعم از کارگاه مربیگری و داوری برخی از بند‌های مصوب در تفاهم نامه مذکور است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز همکاری در ایجاد پایگاه‌های ورزش همگانی در برخی مدارس منتخب با امکان دسترسی عامه، همکاری در تامین نیروی متخصص فنی در برگزاری رویداد‌های ورزشی و همکاری و تعامل در برگزاری همایش‌های بزرگ ورزشی دانش آموزی از دیگر بند‌های مصوب در این تفاهم نامه محسوب می‌شوند.

انتهای پیام/گ