مردم با ذره بین ۱۱۱، دستگاه‌های اجرایی را رصد می‌کنند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناصر فخر موحدی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی گفت: در این استان مردم می‌توانند با شماره گیری تلفن ۱۱۱ با سامانه "سامد" که ارتباط مستقیم بین دولت و مردم است مشکلات و مسائل خود را به صورت مستقیم به مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی اطلاع دهند.

او افزود: مدیران و مسئولان استانی با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در هرهفته مقرر شده تا با حضور در محل سامانه سامد، به صورت زنده، پاسخگوی مشکلات و درخواست‌های مردم باشند.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۲ مدیر ارشد دستگاههای اجرایی استان  پاسخگوی درخواست‌ها و مشکلات مردم از این طریق بوده‌اند.

فخر موحدی بیان کرد: رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی برای پاسخگویی به مشکلات شهروندان در این ارتباط مستقیم با مدیران دنبال می‌شود، این سامانه الکترونیکی برای تعامل آسان مردم و دولت و تسریع در انتقال مشکلات و نظرات مردمی در سطح کشور فعال است.
 
انتهای پیام//ف.ح