آغاز پرداخت وام مشاغل آسیب‌دیده از کرونا در هرمزگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: صاحبان بنگاه‌های اقتصادی که پیامک از وزارت رفاه دریافت کرده اند، جهت تکمیل اطلاعات و بهره مندی از تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به سامانه کارا مراجعه کنند.

ایرج حیدری در جلسه کارگروه ویژه اشتغال هرمزگان افزود: بیش از ۱۰ هزار بنگاه اقتصادی در استان هرمزگان با ۳۳ هزار نفر نیروی کار مشمول دریافت تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا شده اند.

حیدری گفت:دستگاه‌های اجرایی درخواست‌های صاحبان بنگاه‌های اقتصادی هرمزگان برای دریافت تسهیلات حمایتی مشاغل آسیب دیده از کرونا را در اسرع وقت بررسی و پرونده‌ها را به بانک‌های عامل جهت پرداخت تسهیلات ارجاع دهند.

او افزود: تسهیلات حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا با سود ۱۲ درصد به بنگاه‌های اقتصادی که نیروی کار خود را تعدیل نکرده اند، پرداخت می‌شود و بازپرداخت این تسهیلات با سه ماه تنفس از مهرماه آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید

پرداخت تسهیلات کمک معیشتی به رانندگان تاکسی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: پرداخت بیمه بیکاری به مشمولان در هرمزگان مورد پیگیری قرار گیرد تا افراد از تسهیلات این بخش نیز بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ب