فراخوان جذب سرمایه گذار در ایجاد تاسیسات گردشگری کویری

کویربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد میرشمسی، معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: اداره کل میراث فرهنگی به منظور احداث هتل کویری و پارک طبیعتگردی، مرکز تفریحی سرگرمی و گردشگری در محدوده کویر مرکزی یزد با رویکرد گردشگری نو و خلاق سرمایه گذار واجد شرایط جذب می کند.

او با اشاره به اینکه استان یزد سرشار از جاذبه ها و پتانسیل های فرهنگی تاریخی انسان ساخت و طبیعی فراوان است، افزود: کویر و بیابان به عنوان یکی از جاذبه‌های منحصر بفرد و بکر می تواند یکی از شاخص های توسعه و موتور محرک گردشگری استان باشد.

میرشمسی اظهار داشت: گردش در کویر و بازدید از جاذبه و دیدنی های متنوع از جمله حیات جانوری، اشکال مورفولوژیک، رصد ستارگان، سکوت و آسمان شب، حرکت رمل ها و سایر فعالیت های مفرح آن شاخه ای از اکوتوریسم است.

معاون سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: یزد دومین استان از لحاظ وسعت کویر و بیابان در سطح کشور است و با برنامه ریزی، هدف گذاری دقیق، تامین زیر ساخت های مورد نیاز و حمایت از سرمایه گذاران واجد شرایط می توان از این ظرفیت در مسیر شکوفایی اقتصادی و گردشگری با نگاه توسعه پایدار گام برداشت.

میرشمسی ادامه داد: متقاضیان و سرمایه گذاران در این زمینه باید به حوزه معاونت سرمایه گذاری و تامین این اداره کل مراجعه کنند.

انتهای پیام/ غ