انجام تست کرونا در هرمزگان محدود به چهار گروه از افراد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فاطمه نوروزیان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با مرگ ۸نفر دیگر از مبتلایان به کرونا در هرمزگان شمار کل جان باختگان این استان به ۲۶۹ نفر رسید.

نوروزیان افزود:۵نفر از جانباختگان ساکن شهرستان بندرعباس بودند و در شهرستان‌های بندرلنگه، رودان و میناب نیز یک فوتی ثبت شده است.
او گفت: جان باختگان شامل سه آقا و ۵خانم با بازه سنی ۳۶تا۸۸ سال بودند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:اکنون ۵۲۴بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری اند که از این شمار ۷۸نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۴نفر نیز وخیم است.

نوروزیان افزود: با توجه به اوج کرونا در استان و بر اساس دستورالعمل وزارت بهداشت، تنها از چهار گروه افراد آزمایش کووید ۱۹ گرفته می‌شود.

او گفت: تا کنون ۳۸هزار و ۶۶۰آزمایش کووید۱۹ در استان انجام شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: گفته دکتر نوروزیان، افراد بالای ۶۰سال علامت دار و افراد علامت دار دارای بیماری زمینه‌ای از جمله این افراد هستند.

نوروزیان گفت: افراد دارای بیماری زمینه‌ای بدون علامت که در تماس با افرد مبتلا به کرونا بوده اند و همچنین زنان باردار علامت دار از دیگر افرادی هستند که از آن‌ها آزمایش کرونا گرفته می‌شود.

انتهای پیام/