به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با سرویس شهروند خبرنگار با ارسالی تصاویری، اعتراض خود را نسبت به نحوه ارسال، بستهبندی و نیز پاسخگو نبودن شرکت تولیدکننده کرم ماهزاد بیان کرد.
پس از پیگیریهای سرویس شهروند خبرنگار مسئولان شرکت تولیدکننده از مشتری مذکور دلجویی و جبران ضرر کردند. به طوری که مشتری با ارسال پیامی به این خبرگزاری مراتب رضایت و تشکر خود را اعلام کرد.
بیشتر بخوانید:
برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/