پاسخگویی به ۷۰۰ تماس روزانه در سامانه ۱۴۱ مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محسن هاشمی رئیس اداره اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه از ۲۱ اردیبهشت ماه امسال پاسخگویی به تماس‌های مردمی با سامانه ۱۴۱ توسط اپراتور‌های این اداره انجام می‌پذیرد، گفت:در این مدت اپراتور‌های اداره مدیریت اطلاعات راه‌های مازندران روزنامه به حدود ۷۰۰ تماس پاسخ دادند.

او افزود: بیش از ۸۹۱ هزار تماس در مدت دو ماه با سامانه گویای ۱۴۱ مازندران از سوی کاربران جاده‌ای گرفته شده است.

هاشمی گفت: سامانه ۱۴۱ به صورت مستمر و لحظه‌ای بروز رسانی شده و آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی و همچنین محدودیت‌ها و انسداد‌های احتمالی موجود را به اطلاع مخاطبین می‌رساند.

رئیس اداره اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، افزود: اطلاعات بیشتری از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.

انتهای پیام/س