اپراتورهای اداره مدیریت اطلاعات راههای مازندران از ۲۱ اردیبهشت ماه امسال،روزانه به حدود ۷۰۰ تماس پاسخ دادند.

به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
ساری ،محسن هاشمی رئیس اداره اطلاعات راهها و حمل و نقل اداره کل
راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران با بیان اینکه از ۲۱ اردیبهشت ماه امسال پاسخگویی به تماسهای مردمی با سامانه ۱۴۱ توسط اپراتورهای این اداره انجام میپذیرد، گفت:در این مدت اپراتورهای اداره مدیریت اطلاعات راههای مازندران روزنامه به حدود ۷۰۰ تماس پاسخ دادند.
او افزود: بیش از ۸۹۱ هزار تماس در مدت دو ماه با سامانه گویای ۱۴۱ مازندران از سوی کاربران جادهای گرفته شده است.
هاشمی گفت: سامانه ۱۴۱ به صورت مستمر و لحظهای بروز رسانی شده و آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی و همچنین محدودیتها و انسدادهای احتمالی موجود را به اطلاع مخاطبین میرساند.
رئیس اداره اطلاعات راهها و حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای مازندران، افزود: اطلاعات بیشتری از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ قابل دسترسی و استفاده هموطنان عزیز است.
انتهای پیام/س