«محمد سالاری» رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی شد

«محمد سالاری» رئیس شورای مرکزی حزب همبستگی شدبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای مرکزی حزب همبستگی با حضور دبیرکل، اعضای شورا و هیئت بازرسی در محل دفتر مرکزی حزب برگزار شد. در این جلسه علی اصغر احمدی دبیرکل حزب همبستگی به تشریح وضعیت عمومی فضای سیاسی و اقتصادی کشور پرداخت.

گزارش فعالیت کمیته‌ها و شاخه‌های حزب توسط رئیس هیئت اجرایی ارائه و اعضای شورای مرکزی نیز به ارائه نظرات پیشنهادی خود در خصوص نحوه تداوم بهینه فعالیت کمیته‌ها و شاخه‌های حزب پرداختند.

درخواست کمیته سیاسی شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز مبنی بر ارائه دیدگاه‌های احزاب عضو این شورا درخواست نحوه آسیب‌شناسی و نظام تصمیم‌سازی و تصمیم گیری جریان اصلاحات و تدوین مانیفست جامع اصلاح طلبان معطوف به حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد محور‌های مطروحه در این زمینه در کمیته‌ها، شاخه‌ها و دفتر سیاسی حزب با اولویت مورد بررسی کارشناسی جدی قرار بگیرد.

موضوع تفکیک مسئولیت دبیرکلی و ریاست شورای مرکزی نیز در دستور کار جلسه شورای مرکزی حزب قرار گرفت و نهایتا با تصویب اعضای شورای مرکزی این دو مسئولیت از هم تفکیک و محمد سالاری به عنوان رئیس شورای مرکزی حزب انتخاب شد.

لازم به ذکر است که محمد سالاری هم اکنون عضو شورای اسلامی شهر تهران و قائم مقام حزب همبستگی ایران است. همچنین علی اصغر احمدی دبیر کل حزب نیز معاون فعلی هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری برعهده دارد و معاونت سیاسی وزارت کشور در دوره اول دولت روحانی را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام/