بستری شدن ۸۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در البرز/ فوت ۶ البرزی بر اثر کرونا

بستری شدن ۸۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در البرز/ فوت ۶ البرزی بر اثر کرونابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵۷۴ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۸۵ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرزبا بیان این که در حال حاضر تعداد ۵۳۳ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد ۲۱۸ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ هستند.

کریم گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته بیمار ۶ کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۸۲۰ نفر رسیده است.

او با اشاره به این که تعداد ۱۱۳ بیمار بستری شده جوان و پایین‌تر از سن پنجاه هستند افزود: تعداد بیماران بستری شده بد حال طی۲۴ ساعته گذشته به ۱۲۵ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مجموع کل موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۱۳ هزارو ۸۰۷ نفر بوده که از این تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر قطعی مثبت و بستری شده اند.

کریم افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۱۲ هزار و ۴۳۷ نفر از مراکز درمانی ترخیص و خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام / ر .ن